Wrocławskie wędrowanie

Wycieczka do Wrocławia odbyła się w dniach 14 – 16 czerwca i była dla grupy licealistów fantastycznym przeżyciem. Czerwcowe upalne dni (i noce !), urokliwy Wrocław, rewelacyjny hotel i entuzjastyczne nastroje stworzyły niepowtarzalną atmosferę. Szukaliśmy słynnych krasnali, przyglądaliśmy się panoramie miasta z Katedry Wrocławskiej, ocenialiśmy wystawę dyplomową w Centrum Sztuki, wędrowaliśmy po Ostrowie Tumskim, zwiedzaliśmy Muzeum Pana Tadeusza, zgłębialiśmy tajemnicę wody w Centrum Wiedzy o Wodzie Hydropolis. Wytrwali podziwiali wieczorny pokaz Wrocławskiej Fontanny Multimedialnej. Prawdziwe katharsis przyniósł spektakl Makbet w Teatrze Muzycznym Capitol. Wszyscy napawali się atmosferą Rynku…. Do pełni radości dodać należy rewelacyjny hotel Invite ze wspaniałymi śniadaniami w Menu Motto. Wrocław kusi, czaruje, zaprasza…. Fajnie byłoby tam wrócić, chociażby po to, by osobiście podziękować absolwentowi naszego liceum Mirkowi Kowalczykowi za to, że dzięki niemu przeżyliśmy fantastyczny czas.